124-0779 Merhaba ben geçen ay 26 sında hasta oldum 1 inde bitti şimdi 26 sından 2 gün geçti daha regl olmadım emziriyorum oğlum 8 aylık hafif arada regl sancılarım oluyor hamile değilimdir umarım lütfen yanıt bekliyorum sizden bu durumu yaşayan varsa yüreğime su serpsin kızlarrrrr
Lalekalbur20 124-0779 3 ay olmadım ben. Doktor dedi emzirdiğin için hormonlardan kaynaklı çok normal dedi.
BebekC Gecikebilir, öyle hemen düzene girmiyor zaten. 1 yılı geçiyor düzene giresi diye biliyorum. Benim oğlum da 9 aylık bazen gecikmeler yaşayabiliyorum.
124-0779 BebekC sık sıkilişkide olmuyor anca haftada 1 bilmiyorum korktum ya benim arkadasım bebeği 3 aylıkken hamile kalmişti sütü adeti kesmiş sanmış ama kontrole gittiğinde hamile kaldığını öğrenmişti Allahım çok isteyip olmayanlara versin
BebekC 124-0779 süt koruyor hurafesine hala inananlar var mı gerçekten? Lohusalık bittikten sonraki ilk ilişkide bile hamile kalınabilir. O yüzden korunmayı bırakmamak lazım hiçbir zaman. Rabbim hayırlı zamanda isteyene versin inşaAllah.
Ggulmez 124-0779 nasıl yani korunmasız ilişkiye mi giriyorsunuz? Süt koruması diye bir şey yok onu bilmeniz gerekir, ne zaman yumurtlama olacağını bilmediğimiz için adet olmadan da hamile kalabiliriz, eğer öyleyse test yapın derim.
124-0779 Ggulmez yav arkadasım öle sanmiş diyorum iyi okuyun lütfen tabi ona inanmıyorum süte güvencek olsam afedersin içine yapmasını izin verirdim
Ggulmez 124-0779 yorumlarınızın hepsini okudum ama korunma konusundan bahsettiğinizi görmedim o yüzden sordum. Arkadaşınızın durumundan bahsedince de siz de aynı şeyden korkuyorsunuz gibi algıladım doğal olarak.