ELizMetin Bebeğimin pipisinin ucu hafıf şişti ve kızardı . Doktorumuza ftotoğraf attım Balanit olmuş dedi. Sadece sıcak suya oturt dedi. Bebeğim çok huysuz canı acıyor aynı durumu yaşayan arkdslar merhem va kullandınız mı
guzelbebekk ELizMetin bize doktor krem verdı. Ama 2 gün yoksa 5 gün kızarıklık var. 1 yaşına geldi hala aynı maalesef. Her ay bakıp kızarık krem sürün diyip duruyor doktoru
Buket_kagan_dadas ELizMetin aşko benimkide de oluyor o cok sık ben ilk bi duş kaldırıyorum sonra pişik kıremi ve pudra sürüyorum güzelce o şekilde patlatıyorum ya rabim tez zamanda şifa versin inşallah