Cik Hanımlar bişey olurmu ya saatleri karıştırmışım verirken hiç aklıma gelmedi acaba bişey olurmu ya en son sekizde vermiştim diğer ilaçla karıştırmışım 12 de tekrar verdim 😩
BernaKaraman Cik bu ilaçta2 yaş altı kullanmaz yazıyor sizin bebeginiz kaç aylık bize de doktor verdi de ama 2 yas altiyiz
PamugumGozdemm Merhaba bizde iki gündür kullanıyoruz merak etme cnm bişey olmaz bize doktorunuz günde iki kere sabah akşam demisti ama 4 saat erkenden bişey olmaz diye düşünüyorum çok ağır bir ilaç degil
Cik PamugumGozdemm bizede günde üç dedi 8 saat arayla ama ben dalgınlıkla verdim bi saat önce ve şimdi farkediyorm yanlış verdiğimi bebeğimde uyudu korktum ya bişey olurmu diye iki çay kaşığı kadar içiriyorum bir yaş
Cik BernaKaraman 14 aylık kullandım canım o hemen hemen tüm ilaçlarda yazıyorlar bişey olmadı çok şükür daha iyiyiz