15 gün sonra bir yaşına basıyor oğlum, uykuları bir tık daha düzeldi. Eğer dişleri çok rahatsız etmiyorsa 20 dkda bir uyanmiyor artık. 8 de yatıp gece yarisina kadar iki kez kalkıyor emmek için. ( Bu benim adıma harika bı durum) Benim gibi bu durumu aşırı yoğun yaşayan annelere bir kaç tavsiyem olacak.
Diş ağrısı olasılığını hep düşünün, tetagil can yoldaşım oldu.
Çok sık uyanıyor ve sizi istiyorsa ve bu sizi aşırı germeye başladıysa bunun geçici bir şey olduğunu hatırlayın ve bebeğinizin bağımsızlık kazanması için önce bağlılık kazanması gerektiği gerçeğini unutmayın. Ben çok sinirleniyordum açıkçası, beni uykusuzluk çok tetikliyordu. Sakin kalmak için sürekli kendimi böyle telkin etmem gerekti.
Uyumuyorsa zorlamayın. Bir saat sonra uykusu gelince uyur, o bir saati yatakta oynaşarak geçirin, uyumayan bir bebeği uyutmak için bir saat uğraşmaktan bin kat iyi, tecrübeyle sabit.
Eşinize bulaşmayin, ikili ilişkinizi bozmayın. Karşı karşıya değil aynı takımda olduğunuzu bol bol birbirinize hatirlatin.
Yetersiz anne yoktur, her anne çocuğu için biriciktir, unutmayın. Daha mükemmel anneye ihtiyacı yok, size ihtiyacı var. Kendinize yüklenmeyin, bebeğinizi bol bol opün koklayın. 🫶🏻