Bebeğim bugün dışarı çıkardım hava biraz bozuk tu eve getirdiğinde 1 saat sonra sürekli bir aglam krizine girdi aşırı bir ağlaması vardı ne yaptıysam durmadı Bende bir yeri ağrıyor du diye bir anlık aklıma dolven şurup geldi ve bir çay kaşığını ucu ile verdim sizce doğru mu birsey olur mu