İyi akşamlar kızlar. 8 aylık bebeği olanlar bebeğiniz bu ayda neleri yapabiliyor neleri yapamıyor? Ek gıda da kaç öğün veriyorsunuz, neler veriyorsunuz? Benim kızım şuan hala tam dönmüyor, emeklemiyorlar. Desteksiz oturuyor ve yarım dönüyor. Ek gıda da iki öğün yiyoruz ve bir ara öğün. Kahvaltı da genellikle yulaf, yumurta sarısı, labne karışık birseyler yapıyorum. Akşam püre veya çorba. Ara öğünde yoğurt veriyorum. Tabi ki bazen yiyor bazen yemiyor. Hep çatalla ezerek ya da blenderdan gecirerek verdim. Henüz pankek, köfte gibi şeyler yemedi. Yiyebilir mi bilmiyorum. Siz bu tarz yiyeceklere ne zaman başlamıştınız konuşalım biraz. 🌸🌸🌷