Svgars Masumanneincimm hipp4+yulaflı kullanıyoruz severek yiyor Migros dan almıştık 4,5 aylıkken başladık sabah akşam veriyorum muhallebi kıvamında doyuruyor en azından
Cansuaseltosun Masumanneincimm korkma canm niye korkuyorsun ilk bir kaşıklık yap ver dene baktın gayet güzel yiyor istiyorsa verirsin devam edersin istemezse vermezsin
Aylizim04 7 tahıllısını aldım kutunun arkasında yazılan şekliyle yaptım kızım hiç sevmedi ve yediği 2 kaşığı da kustu. Bende elimde kalmasın yazık çöpe gitmesin diye kendi yaptıgım muhallebiye 2 kaşık ekliyorum böylece hem yemiş hem de ziyan olmamış oluyor 😌