Benguu_72 ben hamile kaldığımda öğrendim ultrasonda normalde agrili ve cok kanamali adet iliskiye girerken aci bende belirti yoktu gebelikte bebis buyudukce miyomlarda büyüdüğü için 9 ay sıkı takipli gittik doktorumla arada miyomdan kaynakli ağrılarım oluyordu kasıktan bir ağrı giriyordu çok fenaydı ve 4 tane miyomumu çıkardı sanırım en büyüğü 9 cm falandı ve yerleri farklıydı