2 haftadır çekiyoruz maalesef. Kızımında genital bölgesinin üstünde kırmızı kırmızı bişeyler çıktı poposunda yoktu sadece üst kısımda. Pişik değil bariz belliydi gitgide yayılmıştı. Çocuk doktoruna götürdüm mantar dedi. Yeni ishal atlattı ondan olabilir dedi. Krem verdi 10 gün kullandık. Kremi bitti tekrar başladı. 2 gün önce cildiyeye götürdüm mantar kremi verdi. 1.5 ay kullanmam gerektiğini söyledi