Eliz13 Hayırı sadece sağlığını tehdit edebileceği durumlarda kullanıyorum. Şimdiye kadar 2 3 defa demişimdir sadece sanırım. Hayır demem gereken durumda neden hayır olduğunu açıklayıp, onunla başka ne şekilde kullanabileceğini anlatıyorum. Mesela yaşından sonraki dönemde atma huyu başlıyor çocuklarda. Oyuncakları atmasına bir şey demiyorum. Bize atmasına da attığı oyuncağa göre değişiyor. Mesela ağır bir oyuncak ve kendine de bize de zarar verebilecek bir şeyse “Kızım arabayı atmıyoruz o sürmek için. Atmak istiyorsan topu atabilirsin bana gel topla oynayalım” gibi gibi yapmak istediği şeyi farklı nesneye yönlendiriyorum.