Jftjj Arkadaşlar merhaba bebegim 4 aylik ve kaç kat giydirmeliyim bilemedim. Tek kat yeterli mi yoksa 2 kat uzun kollu zibin ve üzerine Bi badi daha mı giydirmeliyim evimin sıcaklığı 22 24 derece arası.. sizler nasıl giydiriyorsunuz
Leblebi_tanesii Jftjj kısa kollu zıbın üstüne de tulum ya da alt üst takım giydiriyorum evde o derecelerde
biroglanannesii1 Jftjj İçine atlet giydiriyorum üstüne tulum ya da alt üst takım giydiriyorum o kadar
Canan0914 Jftjj kısa kolu zıbın uzun birde sonra üst giydiriyorm üç kat evimiz büyük ısınmıyor fazla yani doktorlar da diyo siz iki kat giyiyorsanz bebeklere bir kat fazla giydirin
Bebegimm1 Jftjj askılı zıbın üstüne alt üst takım giydirin evinizin derecesi de iyi göğsü terli yada soguksa ona göre giydirin ben çok giydirmiyorm çnkü sıcagı sevmiyor terliyor hemen
Prenses_annesi04 Jftjj atlet iki zıbın biri kolu biri kolsuz üzerine de kazak bazen penye yelek bulunduğum şehir soğuk evim sıcak ama hasta olur korkusuyla hep sıkı giydirim
Gamzekarakaya Jftjj ay ben çok gıydırıyorum sanırım ama bebegım sıcağı sevıypr zıbın 2 kat üst 2 çorap bazen yelek de gıydırıyorum uykudan uyandığı zaman
Jftjj Gamzekarakaya bende bunalacak diye korkuyorum uzun kollu zibin ve Bi tane üst altına da 2 pijama
el1ff İçine zıbın üstüne tulum veya takım giydiriyorum evin durumuna göre çorap ve yelek ekliyorum. Uykudan uyanınca ince bi yelek giydiriyorum. 23-24 derece civarı ev