Benim kızım 1yaşında şuan biz ek gıda reddi de yaşadık önceden özel çorbalar krepler yapardım yemezdi artık pes ettim ne yersek onu veriyorum tabiki çoğu zaman yemiyor keyfine göre takılıyor sabahları ona göre çeşit zaten yok bir yumurta bir zeytin onun haricinde ekmek çay yapıp veriyorum kilosu 8 150 gram gözümde çok küçük zayıf etraftakilerde öyle söyleyince moralim bozuluyor