Hanımlar merhaba,bu yaş civarı çocuklarınızın komuşmaları nasıl normalde kıyaslama yapmam ama oğlum ezberlediği şarkıları söylüyor ama kendini ifade edemiyor ,şarkıda geçen cümleleri söylüyor ama kendi istediklerini söyleyemiyor tek tük kelimeleri var ingilizce harfleri tanıyıp ingilizce telaffuzlarıyla söylüyor ama konuşması geç kaldı sanırım dil terapistine götürsek hastanede hizmet veren dil terapistleri var mı,faydasını gören var mı?