Peki ben bi soru sormak istiyorum kızım 20 aylık emziriyorum geçen hafta adetliyken birlikte olduk 3.gün. ben sonra 5.gün doğum kontrol hapı kullanmaya başladım .bi ay kullanıp ara vermiştim tekrar başladım adetliyken başlamam gerektiğini söyledi ebe . Hamilelik olur mu ? Kızımın biraz büyümesini bekliyorum ve çalışmak istiyorum lütfen yardımcı olun