Tarcn_34 var balım var biraz ondan korkuyoruz zor olcak diye 13 aylık bir paşam var benimde ilk cocugum düşük oldu ikincisi bu ogluşum 3 cüsünü
nde ki kalp atışı yokdu cok zor zaman dan gectik baya sarıldık dur bakalım inşallah eyer olursa rabim sag salim kucagımıza almayı nasip etsin
Ve şimdi sorarsın kac başındasın ve nekadar lık evlisindiye 17 yaşında dini nikahı oldu nişanlıyken ilk bebegimi bilemedim cahildim hap kulandım iki tane mide hapı mide bulantısı ve yanmam vardı diye hic aklımın ucundan gecmedi hamile oldugum sonradan ortaya cıktı işte 18 basar basmaz evlendik zaten direk resmi nikmah yaptık ogluşuma hamile kaldım ve dogurdum cok şükür suan sapa saglam maşallah rabim canına demesin hic bir evladımızın ve oglum 5 aylıken b bidaha hamile kaldım 12 haftalık dı ve kalp atışı durdu aldırmak zorunda kaldık şimdide bundan şüpheleniyorum rabim hayırlısı neyse onu nasip eylesin insallah bu arada 20 yaşındayım🥰🙈❤️🙊