Bugün 2.doz rota aşımızı olduk. Öncelikle alerjik bebek gözlemlerime göre çoklu besin alerjisi var gibi çünkü bir çok şeyde belirti veriyor. Rota aşısı için de bazı yerlerde alerjik bebeklerde tetiklediğini yapılmaması gerektiğini okudum. Tedirgin oldum açıkçası ama doktor ile konuştum aşılar tetiklemez zararsız yaptır dedi yaptırdım. Aşıdan iki saat sonra alın ve dudak çevresi alerjik şekilde kızarmaya başladı. Anlamadım yediğimden mi aşıdan mı biraz moralim bozuldu😞 Bir bakıyorum kızarıklık yok olur gibi sonra yine çoğalıyor kıyafetini falan değiştirdim belki yaramamıştır diye ama yine aynı özellikle ovaladıkça daha yoğunlaşıyor. Başına böyle bir şey gelen oldu mu acaba 🤔 Bir de sorum ateşi 37 ilerleyen saatler de çıkar mı? Çıkınca mı calpol vermeliyim yoksa çıkmadan mı hemşireler ateş yapmaz demişti oysaki 😔