Selenyagmur kremlere falan hiç para dökmeye gerek yokmuş tuzsuz tereyağ da ikinci sürmede yaralar kabuk bağladı birde ilk zamanlarda kızım yoğun bakımda olduğu icin ben makinayla sağıyordum o çok acitiyordu süte kan karışıyordu falan ama 1 günde topladı hastanede bi abla önermişti denedim v gerçkten de bi gün de iyileşti sağıyordum yıkıyordum tereyağ sürüyordum sağmadan önce birdaha yıkıyordum tekrar aynı işlem 2 güne bile kalmamıştı yaralar çok rahat etmistim