kuzuayse Bebeğim iki buçuk aylık gündüzleri hiç uyumuyor akşam olunca da çok uykusu olmasına rağmen direniyor uyuyamadığı için çok ağlıyor krize giriyor akşam sonunda çok yoruldugu icin 12 ye doğru anca uyuyabiliyor sebebi nedir acaba 😒