Merhaba! Suan çok üzgünüm oğlum 2 yaşına girecek 1 ay sonra bugün misafirlikteydik öğlen uyumadı orda akşam 5 gb eve geldik yemek yesin ondan sonra uyuturum dedim sabah da 10 da kalktı neyse yemek yedik felan saat 9 oldu yemek dediğim kahvaltı türü hazırladım yemek yapamamıştım kanepeye oturmuştu bi an asagı inince çayın üstüne düştü eli yandı ust dem çayın allahtan çok kaynar değildi çok korktu hemen lavaboya aldım koştum suya tuttum baya çok korktu ağladı eli çok kotu degil ama o an kafasını koydu uyudu bende dalsın da öyle yatağa koyayım dedim altını değişip kanepeye indirdim bez alayım diye bi baktım eli ayağı titriyor gözleri sabit dalmış gb bakıyor neoldugunu anlamaya çalıştım kucağıma aldım ağlamaya başladı sanki beni tanımıyo gb boş baktı etrafa o titreme durdu kendine geldi sonra da çok yorgun ve baygın gb uyudu halsiz gb tuhaf böyle mi oluyor nöbet sonrası diğer oğlumda da var oda bebekken uykusuz yorgun ya da hasta olunca nöbet geçiriyordu uykuda bunda da var anladığım kadarıyla offf elim kolum boşaldı uyuyor ama korkuyorum ne yapacağım diğer oğlum da kaç kez götürdük EEG cektiler hep temiz çıktı bi sonuca varamadık genelde uykuda oluyor bu el ayak sıçraması gözleri açılıp kapanıyor