Oğlum yedi aylık dort gundur oksuregi vardı aksam hırıltılar agırlasınca acile gittik rontgenden bronsit baslangıcı var dedi ilanlr verdi antbyotk ventolin alerjisi icn damla brun sprryi vs.. Ben cocuga bakamadımmı ilk bebegim kalktgnda yelegini eksik etmem neden oldu gecermi acaba anneler 😭 cok oksuruyo agzı burnu akıo yazık😭 anne sutu almıyo zaten buyuzden sucluluk hasediyordm sut alerjisi var alerjik mama iciyo ek gıdada sğtlü sylerden uzagız zaten cok uZgunum bırde bronsit baslangıcı dedi 😭 geçermi nedir bu yani 😭