iremtaha9 Arkadaşlar bebeğim 3 ayı bitti sünnet ettirmek istiyorum salih selman hocayı öneren de var şikayet eden de. Salih selmanda sünnet ettiren var mı? Ayrıca bu ayda çocuğunu sünnet ettiren deneyimlerini benimle paylaşabilir mi? Çok panik bi insanım nolur yardımcı olun
Elika00 iremtaha9 ben 24 günlük sünnet ettirdim iyi ki ettirdim şimdi 13 aylık. Hiçbir krem kullanmadım sadece kantaron yağı bol bol hem beze hem pipiye fısfıslu şişeye koyup fıslattım her bez değiştiğimde. Hala da kantaron kullanırım doğduğundan beri hiç pişik olmadı tavsiyem kantaron yağı alman 🍀
Irem5 iremtaha9 bebeğim şuan 6 aylık gittiğimiz doktor 3 aydan sonra genel anestezi olucak dedi bizde bu hafta yaptırıcaz çevremdekilerden yola çıkarak bebekten bebeğe değişiyo bazı bebekler 3 günde toparlarken bazıları daha uzun sürüyo
Esmakavu iremtaha9 biz 2 aylıkken yaptırdık sünneti iyikide yaptırmışım ertesi gün sanki hiç sünnet olmamış gibi neşeliydi tabi dikişleri var dikkat etmek lazım bezini tutuyorduk biz bide 3 gün poşet koyduk içine kremlerini sürüp her bez değiştirmede kremi ve poşeti yeniledik bir hafta sonunda gayet güzel iyileşti hangi ilden doktor arıyorsunuz
Esmakavu Irem5 bize bi doktor genel anestezi verirsek bebek vücudundan atamayabilir demişti lokal anestezi daha iyiymiş
Efy Bahsettiğiniz doktoru bilmiyorum ama tavsiyem çocuk cerrahına yaptırın ve eski usul dikişli yaptırın biz 5,5 aylıkken yaptırdık koruyucu kapak kullandık 5 gün günde iki kere batikon ve krem sürdüm çok şükür hiç zorlanmadık
Gizempkr iremtaha9 ben yaptırdım o kadar zorlandım ki aynı sizin gibi panigim de dedim böyle olcahini bilseydim yaptırmazdm şöyle sebebi şuan iyiki diyorum.ama olmuş Dr unuza ulaşabilirsenkz sorduğunuzda dönecek Dr sa yaptırın bende aynı sizin gibiyim herkesin başının etini yedim Dikişli yaptı Dr bizimkini ilk çişini uaparken ağladı çok ikincide de üçüncüde hicbisey yok çok iyidi yani büyük insanın uzun sürüyor kaç ciste yanıyor bu artı mesala. İkincisi günde 4 5 kez ılık suya oturtucan dedi bu beni çok zorladı sebebi oturmuyor şuan kucuktu üç aylık bebek küvette hareketli bacaklar durmuyo üstünü de açıyordk kişin üç dört kez suya sokmakda ev sıcak olsa da üşüdü gibi geldi bana birde pipiyi geri çekme mevzusu var en beteri dikisliylem nasıl yapicsm.dedim gosderdi ama yapamadım sonra alıştım.
Gizempkr iremtaha9 yani kısaca dez avantajı suya oturtma oldu benim için birde Dr a her dk ulaşamamak eğer böyle sıkıntı yoksa kesinlikle yaptırın şuan mesaala rahatladım bitti çünkü ama o zamanlar dedim oleydim de uaptirmasaydim kendimi yedim de durmustum
Mgf iremtaha9 4 ay 10 günlükken yaptırdım.klips yöntemiyle yaptı doktor. 5 dk bile sürmedi işlem.ilk bikaç çiş çok zordu. Doktor her çocuğun acı eşiği farklıdr dedi. İlk 2 gün calpol kullandık. Kilps oldgu için herhangi bir krem bakım yapmadık. Sadece bikaç çişinde çok yndgı için ılık suyla yıkmştık. O ağlayış hala gözümün önüne geldikçe içim gidiyo. 4.gün klips çıktı. Çıkarken ağladı birzda. Sonrası çok rahattı. 2 hfta geriye itip kantoron yağı kullandık. 3 hfta oldu baya iyileşti.
Aloneeee Dediğiniz doktoru bilmem ama bizde 3 aylıkken lokal anestezi ile dikişli sünnet yaptırdık. İyi ki de yaptırmışım. Sadece ilk 5 gün krem sürdük onun harici hiçbirşeye gerek kalmadı hemen de iyileşti. Size tavsiyem dikişli yaptırın. Çok fazla araştırmıştım en iyisinin ameliyathane ortamında yapılan dikişli sünnet olduğunu öğrendim öyle de yaptırdık. Klipsli de işlemden sonra tekrar gidip klipsi çıkarttırma oluyor sonrasında yapışıklık olanı da çok duydum. Ama dikişli de sünnet oluyor ve bitiyor bu kadar