Kızlar yarın akşam yemeğine misafirim var yeni belli oldu gelecekleride. Menü olarak
. Mercimek çorbası
. Et kavurması
. Nohutlu pirinç pilavı
. Patlıcan salatası
. Havuç tarator
. Çoban salata
. Sarma
. Islak kek
Düşündüm yetiştirebilirsem tabii. Eklemem gereken veya çıkarmam gereken bişey var mı sizce. Menü ne kadar uyumlu bilemedim 🙈