Denizmomy bebeginiz daha cok kücük, böyle seyleri kafaniza takip üzmeyin kendinizi benim oglum ufakken bütün yengelerine ablalarina anne derdi. Elbette bebeginiz annesi kim oldugunu biliyordur, bebekler cok akilli. Sonucta yatiran doyuran bakan sevkat veren kisi sizsiniz. Bebekler bu kavramlarin önemini bilmez. Eltinize gittiginizde gel yengene gidiyoruz ya da ne sekil hitap etmesin istiyorsaniz onu söyleyin her defasinda. alisir mutlaka ileri zamanda. Evdede kendiniz icin anneye gel anneye bunu ver derseniz mutlaka anlar ve dogru hitap etmeyi ögrenir.