Ebrudemirhan 2 ay önce sezeryan doğum yaptım. Kanamam hala devam ediyordu. Bugün doktora gittim. Döl yatağında kan biriktigini söyledi. İçerde doku kalmış olabilir dedi. Cerrahi müdahale yapılması gerekiyormuş. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ?