Mrvln25 Emzirmiyorum. Regl oldum bitti baş ağrısı feci geldi. Hayatımda hiç şiddetli baş ağrısı yaşamayan insanımdır. Benide öldürcek gözlerim yerinden çıkcak sanki. Çocukta durmuyo iyice hareketlendi yemin ederim dışarı çıkamıyorum çıksam yürüdükce kafamla yürüyorum sanki böyle bi ağrı yok. İlaca biraz karşı insanım çok çok zorda kalmadıkca, daha çok bitkisel yönlüyüm ama galiba ilaca basvurcam. Parol içtim gram etki etmez bende.