Bahar47 Bebeğim kaka yaparken içinde küçük beyaz parçalar var. Bı de yüzünde kızarıklık var egzama dedi doktorumuz ama korkuyorum süt alerjisi olabilir mi doktorumuz hayır dedi süt alerjisi olsaydı bebek kilo almazdı dedi. Ama endişeleniyorum .
Slndnz Bahar47 sindirilmemiş süt parçaları onlar. çok önemli bir şey değildi hatırladığım kadarıyla, biz de yaşamıştık. Kırmızı olması ya da kakada kan alerjiye işaret ediyor.
_tospikannesi Bahar47 doktora danışmadım canım ama bizde de ayni durum var araştırdığımda sütte sindiremediği şeylermiş