Ali_asaf_10 Bebegim 6 aylıkken doktor nezle olduğunda vermişti. Çay kaşığıyla ver diye. Ama içinde 2 yaş altı kullanılmaz yazıyor. Siz kullanıyor musunuz? şuan da 8 buçuk aylık içini okuyunca tereddüt ettim grip gibi hapsiriyor burnu akıyor keyfi yok yine
Berilsmom13 Ali_asaf_10 doktorunuza sormadan kullanmayın derim. Ayrıca ilacın uzun süreli kullanımı doğru değil etkisi azalıyor şişe açıldıktan sonra
S_x_w Ali_asaf_10 benim çocuklarımın dr asla yazmıyor..2 yaşından önce soğukalgınlığı ilacı vermiyorum..burnunu açık tut ilerler ateşi olursa ve düşmezse gel antibiyotik yazarız diyor
Ali_asaf_10 Berilsmom13 doktor vermisti zaten. 5 gün kullan üst üste en fazla dedi de öyle bir şey demedi
Berilsmom13 Ali_asaf_10 hatır anlamadınız :) dr vermiştir zaten ama o zaman teşhis koymuş vermiş şuan muayene eden yok teşhis yok onu demek istedim :)
S_x_w Ali_asaf_10 benim arkadaşlarımın çocuklarının dr ları da yazıyor ve malesef çocukları sürekli hasta..çünkü bu tarz ilaçlar iyileşme sağlamıyor baskılıyor en ufak bir şeyde çocuk hooop tekrar hasta..sonrada anneler “çocuğum sürekli hasta” diye dert yanıyor..evet ilaçsız süreç daha uzun daha yorucu oluyor ama çocuğun bağışıklığı güçleniyor ilaçsız atlatmaya çalışırken☺️
Ali_asaf_10 Berilsmom13 anladım canım. Şikayetleri aynı yani öyle keyifsiz ve hapsiriyor cok o yüzden öyle düşündüm. Götürürüm olmadı gecmezse
Ali_asaf_10 S_x_w evet baskiliyor orasi doğru ama . Sürecin bizim için zorluğu değil önemli olan cpcuk için zor ağrısı oluyordur çok tıkanıyor falan çok agliyor o yüzden veriyoruz zaten o rahatlasin diye. Yani aslında bile bile baskilasin diye veriyoruz nabalim 🙃