Merhabalar, eskiden beri gelen kabızlık sıkıntım var. Teşhis konulması aslinda ama kronik kabızlık olduğunu düşünüyorum. Ailemde de benim gibi muzdarip olan var bu durumdan. Düzensiz ve hamurisi beslendigimde oluyordu hadi onu anlıyorum ama şimdi 1 aydır diyet yapıyorum ve yeşilliği bol tüketiyorum, yeşil çay detoks çayları bunları içiyorum, tahıllı ekmek yiyorum. Yine 3 gün gibi bir.surede ciksbiliyorum ancak tuvalete. Magnezyum sülfat + probiyotik önerildi ama emin değilim. Etrafımda kullanan da yok. Magnezyum sülfat tuvalete çıkarıyormus ama aşırı derecede ishale çevirerek çıkarıyormus. Emziriyorum bebeğime de etki edebilir diye.kullanmsk istemiyorum. Probiyotik e başlamali miyim etki eder mi sizce