Inanin nacizane öneri ancak tabağın 2nci elini almak yerine evdeki tabaga koysanız nolur valla öyle yaptım ben ondan diyorum keza bir tane küçük 10 liraya silikon kaşık aldım birde biberon 45 liraya suluk bunlar özel malzemeler ıkinci eline hic gerek yok inanin