Kızlar 15 günlük bebeğim var gaz sancıları başladı sanırım, kakasını yaparken de zorlanıyor günde 5 6 kere kaka yapan bebeğim şimdi bir iki oda zorla ve kakasının rengi az evvel yeşile dönmüştü katılaşmış. Anne sütü ile besliyorum ama anlam veremedim . Önerisi veya tecrübesi olan anneler yardım ederse sevinirim 🥹