uykusuzanne__ Neler yapacaksınız Ramazan için hanımlar benim aklımda yaprak sarması içli köfte ve etli mantı yapıp dondurucuya koymak var sizler neler yapacaksınız fikirleşelim 💕
omerinannesi_2705 uykusuzanne__ fellah köftesi yapmayı düşünüyorum dondurucuya koyunca çok iyi oluyor. Yaprak sarma da yapabilirim inşâAllah keyfim yerinde olursa döktürürüm😂
10sare uykusuzanne__ tek hazırlığım Ramazan’a kavuşup evimde uyumak ibadet etmek 😭😭 rabbim kavuştursun o günlere yemeğe gelince de o gün ne varsa o pişer
Seden Kuzeymiram ic harcini yagda kavurup koyarsaniz pirinçler dondurucudan ciktiktan sonra pişirirken kirilmaz daha lezzetli olur deneyin derim 🌸
uykusuzanne__ Kuzeymiram evet canım ben içini de çiğ yapıyorum sarıyorum çiğden koyorum pişirmeden önce 3.4 saat önce çıkarıyorum ve çözülüyor sonra düdüklüde pişiriyorum
Mommy00 uykusuzanne__ Düdüklüde sarma pişirmeyi hiç denemedim. Düdüklünüz nedir acaba ? Fissler de 3 dk da kuru fasülye ve nohut pişiyor, sarmayı eritir mi ki acaba ? 1 dakikada falan mı pişireceğim 😅
Birberenannesi uykusuzanne__ bişey sorucamm benim yapraklarım buzlukta, buzluktan çıkarıp sarıp tekrar buzluğa koyulmaz değil mi? Siz taze yaprak veya salamuradan mı sarıp koyuyorsunuz?
Zehra5050 uykusuzanne__ sahur için börek yaptım sulu köfte ve normal köfte yapıp atmayı dusunuyorum yapabilirsem lahana sarmayı da istiyorum
Mommy00 uykusuzanne__ Bunların hiçbirini kendim yapamıyorum 🥹 annem kayınvalidem yapıp veriyor, özendim açıkçası ben de yapıp deneyeceğim bakalım çocukla başarabilirsem 🫠
Mommy00 Yildiz52 3 dk valla 😅 biraz ücretli ama çok pratik, düdüklü almayı düşünenlere önerim olsun. Ama sarma falan pişmez direkt eritir ben diyim 🥲
Deletedmom_58 uykusuzanne__ Ay vallahi hiç aklıma gelmemişti ben de pratik olsun diye hazırlayıp koysam çok iyi olur 🥰 Ne koysam acaba ben de yorumlara bakim