3003s çalışan bir anne olarak bu posta tebessümle baktım. Altı aydan beri hergun beş saat bırakıyorum. Hiç sorun yok gelişimi çok iyi gidiyor. Anne olunca meslek geri planda kalıyor. Çocuğa bir uzman olarak bakmak çok zor oluyor. Güvenli bağlanma öyle çocuktan bir kere uzak kalınca bozulacak bir şey değil. Bir ay okullar kapalı olunca evde kaldım o süreçte çocuğun bana ekstra düşkün olmaya başladığını fark ettim. Ayrılık biraz uzak kalmak kesinlikle iyi. Ama bunu aşamalı yapmak sağlıklı olan. Ben ilk ayrılırken bir saat sonra iki saat sonra üç saat olarak süreyi uzattım. Sizden hiç ayrılmamış bir çocuk anne bir anda ortadan kaybolduğunda stres oluyor. Ama anne gitti geldi bir süre sonra tekrar gitti geldi bir süre sonra çocuk bunu kavrıyor. Annem nereye giderse gitsin gelecek diye. Okulda da anneden hiç ayrılmayan çocuklarla sorun yaşıyoruz.