Eşim kurye bir bucuk yildir ayni yerde çalışıyor , bir saat mola hakları var , şirket demişki mola kullanırsanız bir saatliğinizi keserim ve kesmiş bu ay 30 saatin parasını eksik yatırmışlar , böyle bir hakları varmı , dava açsak tazminat alırmıyız bilgi verirmisiniz rıca etsem , hakkımızı yedirmek istemiyorum , sonuçta kar kış yagmur demeden çalışıyorlar 🙏