mutlubianneyimm12 14 gün önce doğum yaptım sezaryen yerimde dikişlerime dokunduğum zaman taş gibi şişlik hissediyorum dün sağ köşesinde vardı bugün boylu boyunca var. Sizce normal bir durum mu?