Valla bende de öyleydi ben kilo alamaz korkumdan mama ile destekledim doğrumu yaptığım bilmem ama şuan 3.ayımıza girmek üzere 2.ay da bir kilo almıştı yani mama vermeseydim o kadar almayacaktı bile siz yinede kilo takibi yapın çiş sayısı fazla ise doyuyordur