Yunusemreannesii Meraba arkadaşlar ben gebelik testi yaptım bu gun saat 5 gibi sonra bi bakayım dedim biraz önce hafif silik çizgi var çok çok iyi bakarsan gözüküyor sizce gebelik olabilir mi yoksa bu gebelik testlerinde böyle oluyor mu
Ysgl26 Yunusemreannesii kuruma çizgisidir canım o 5 yıl boyunc her defasında çıkardı bende saatler sonra bazen ertesi gün . 15 dakika içinde çıkmazsa yoktur gebelik. Emin olmak için kan testi ver yine de adetin geciktiyse
zehraaktas Yunusemreannesii ilk 5 10 dk arasında net sonuç belli olur içinizde şüphe varsa başka bir marka test alarak testi tekrarlayın
Aybukednyr Azıcık silik bile olsa gebelik olabilir evet. Ben oğluma hamileyken test yaptığımda testi gözüme sokuyordum nerdeyse görmek için gözlerimi iyice kısardim. Düşün o derecede silikdi ☺️
Yunusemreannesii Ysgl26 5 günüm gecikti bende bu gun yaptım ama öylesine bakayım dedi silik çizgiyi gördüm
Aybukednyr Yunusemreannesii o zaman artık geçerli değil. İlk 10-15 dk içinde o halde olsa hamilelik ihtimali var diyebilirdim ama zannetmiyorum ilk dakikalar alınan sonuç önemli
Ysgl26 Yunusemreannesii 5 gün geçtiyse gebelik varsa şsk diye anında çıkması lazım canımç.test te bozuk olabilir bence bi kan ver
glcn1990 Bende geçen hafta yaptım tek çizgiydi aradan 7 saat geçti tekrar baktım çift çizgi tekrar yaptım iki defa negatif çıktı bozuk olabilir yada buhardan dolayı zaman geçtikçe olabiliyormuş