Merhabalar hanımlar 2 aylık bebeğim var damaklı emzik emiyor wee baby nin ve sadece anne sütü alıyor bugün Philips avent ultra Air emzik aldım 0 6 ay damaksiz olduğu için sorun olur mu yani meme reddi yaşar mıyım bilmediğim için soruyorum teşekkürler