En fazla ne olabilir ağlama krizleri dışında yanlış anlamayın beni lütfen bende ayakta sallayan bir anneydim ama şunu fark ettim gece tam 1 saat salladım ayağım da ve uyumadı bende haliyle sinirlenip yatağa bıraktım onu yasin suresi dinlettim bi baktım yüzünü yatağa sürüyor bende hiç ellemedim 10 yada 15 dk sonra kendi kendine uyudu ve o gece sabaha kadar uyudu ( benim oğlum saat başı Kalkan bir bebek ) gündüzleri çok nadir ayağımda sallarım çok nadir ama onun uykusu geldiğinde elimde o an ne iş varsa bırakıp onu yatağa götürüyorum yasin suresi dinletiyorum birazda poposunu piş pişliyorum en fazla 30 dk sonra uyumuş oluyor ha ağlıyor bazen mızmızlanıyor ama yine de ayağıma alıp sallamıyorum önemli olan onun uykusunun ne zaman geldiği bir uyku düzenimiz yok ama şikayetçi de değilim geceleri 11 den aşağı uyumuyor mesela 😁😂 ama sonunda uyuyor mu uyuyor ☺️