Bendiyebiri Kızlar merhaba, mutfakta ki ankastre takımımın fırını yamuk ama fırın değil koyulan yer sanırım kekimi saçma sapan kabartıyor. Başına gelen çözüm bulan var mı ? Ay inanın tatlı yapmak kek yapmak istemiyorum. Yardım edin
Bendiyebiri Yildiz52 servis geldi fırını ayrı olarak çıkarıp baktı kek pişirdim içinde mutfak dolabından ayrılınca sıkıntı yok. Bende durumu anlattım o zaman dolapta sıkıntı var ne yapabiliriz dedim çözüm önermedi fırınlı sıkıntı yok dedi sadec
Bendiyebiri dunyaylabenimaramda servise dedim ama aynen dolapta eğim var ilgilenmedi ya fırında bişey yok dedi sadece. O kadar saçma ki zaten. Kekim kabarmıyor diyorum bi tarafı kabarıyor diğer tarafı kabarmıyor diyorum fırın tepsisinde pişireceksiniz diyor. Dolaptan çıkarıp test etti zaten. Çok sinir oldum
dunyaylabenimaramda Bendiyebiri eğimin zıt yönüne doğru karton katlayıp koydu servis. Bi deneyin isterseniz
Bendiyebiri dunyaylabenimaramda bu kadar basit bişey mi yaptı teşekkürler yarın bi bakayım bende yardımınız için sağolun gerçekten 🙏🏻❤️
Ysgl26 Su terazisiyle ölçüm yapıp dolanın ayak ayarlaryla oynayıp düzeltebilirsiniz. Ya da fırının altına kağıt vs bişy koyarsınız dğzgün olması için