Oğlum 3 kızım 1 yasında aşırı derece kıskanc oglum. Yani kızımı odasına sokmuyor girdiginde kriz geciriyor ağlıyor cıglık atıyor. Kızım eline en ufak bişey alsın mutlu olsun istemiyor. Anneden babadan kıskanmasını anladm ama herşeyi çöpü bile kıskanıyor. Çöp poşetiyle oynasın bile istemiyor. Hiç birşey istemiyor. Dayanamıyorım. Kendiside kardesim alcak dokuncak korkusuyla oynamoypr. Sacma sapan videolar izlemek istiyor ve sacma sapan oyunlar yapıyor asırı sacma bu zamana kadar kimselerde görmedim. “Anne ben dinazor oluyum sen kork tamam mı?” Bunu günde bir milyon kez yapıyoruz. Baskada oyunumuz yok mecalim yok ölmek istiyorum. Gerçekten asırı bitkinim. Kızımı dövmelerini vurmalarını itmelerini saymıyorım. Aşırı tükendim. Gerçekten dayanılmaz bi hal aldı. Pedagog falan cok ücretlimi durumum yok asırı asırı ücretleri ödeyemem işede yararmı bilmiyorum oglumdaji inat kimsede yok.