Arenimo Deletedmom_58 dur bakayım sınırlarımı zorlayayım o zaman izleyerek haklısın hem bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp😅 bak şimcik kızdım kendime😆
Deletedmom_58 Arenimo canım estağfurullah öyle demek istemedim. Bir uğraş olunca insan rahatlıyor. Uzun zamandır ben de yapamıyorum artık toka ama yapmam lazım görümcemin kızı için söz vermiştim
3yasakadarsifirekran oglumubeklerken Evet bende renk uyumuna özen gösteririm. Bizimki alt üst her tarafını lekeliyor yemek yerken sağolsun😀
oglumubeklerken 3yasakadarsifirekran öyle baya dokulmusse değiştiririm tabi yani çocuğu pasaklı tutmuyorum tabi ki ama dediğim gibi bir damla çorba damlasa o an ıslak mendille siliyorum geçiyor zaten, gece yatarken zaten temiz giydiririm her gün butun gun yerlerde süründüğü kıyafetlerle yatmaz yani ☺️
B1elf 3yasakadarsifirekran sabah kalkar kalkmaz uyku tulumunu cikarir altini alir hergun temiz bir kiyafet giydirir saclarini güzelce tarar baglarım uyumlu mis gibi gezer evin icinde etrafimdakiler derki cocuk ne kadar bakimli hergun kremlerim ellerini yuzunu surekli yikarim tirnaklari her daim duzenlidir kısa temizdir önce kizima sonra kendime bskarim 😄
3yasakadarsifirekran B1elf Bende her gün bebek losyonu sürüyorum saçına falan çok güzel kokuyorlar zaten o ayrı 😍
Arenimo 3yasakadarsifirekran Ah o analarımız olmasa zaten. Başımızdan eksik olmasınlar🙏 bizden sonraki nesili hiç düşünemiyorum ben hepten beceriksiz olacaklar😅
3yasakadarsifirekran Arenimo Valla ya dikiştir nakıştır hiç bilmiyoruz , Eskiler çok şey biliyor şimdiki imkanlar yokmuş o zaman , her şeyi öğrenmişler, yoktan var etmişler. Allah uzun ömürler versin annelerimize.
3yasakadarsifirekran papatyagibi Her şeyden temiz ve uyumlu giyinmek kişinin kendine değer vermesi dite düşünüyorum
oglumubeklerken 3yasakadarsifirekran oğluma eşofman alıyorum mesela 2li olarak satilanlar var birinin rengi mesela böyle güzel füme falan oluyor aa diyorum ne güzel renk bunu alırım, yanindaki 2.esofmanin rengi bok sarısı 😅 hayir yani koy yanına da siyah bi eşofman alayım, ya da mesela yeşil eşofman neden alayım çocuğa hep ustune giydirmeye beyaz tişört mu arıycam 😅😅
3yasakadarsifirekran oglumubeklerken Ay evet ya Lcw de çok var öyle alakasız saçma renkler. Genelde uygun fiyatlı olanları öyle uçuk renklerden yapıyorlar fıstık yeşili falan😀
Arenimo 3yasakadarsifirekran Çok haklısın eskiden nerede şimdiki imkanlar. Anneannem anlatırdı eteklerini, elbiselerini kardeşi hepsine dikermiş giyerlermiş diğerleri dikiş nakış yaparmış kimi kazak atkı örermiş ama hepsinin elinden bir iş gelirmiş. Bazen bu kadar imkan sahibi olmak da hiç iyi değil diyorum hazıra alışmışız ne bileyim eski zamanda olmak vardı belki de. Bizler bir nebze anneannelerden filan öğrenebildiğimiz kadar azıcık olsun öğrendik yeni nesilden umudum yok biz öğretmek istesek onların pek öğrenmek isteyeceğini sanmıyorum. Güzelmiş be eski zaman😇 Amin inşallah sağlıkla hep yanı başımızda olsunlar onların desteği öyle kıymetli ki🙏
oglumubeklerken 3yasakadarsifirekran evet, bende oğluma genelde lcw dan alıyorum, bakıyorum fiyatı uygun ama bir tanesi hiç giyilecek gibi değil, bunu alıp giydirmemektense aynı fiyata tek bir eşofman alayim bari diyorum napiyim yani 😅
Arenimo Deletedmom_58 yok canım biliyorum ben seni😘 doğru valla haklısın böyle hobiler insana iyi gelir bir yerden başlamak lazım yapalım birşeyler sen de başla o zaman tatlış tokalarına🥰
3yasakadarsifirekran Deletedmom_58 Johnsons baby bedtime kullanıyorum önceden mustela kullanıyordum ama pahalı olduğu için buna geçtim bu efsane kokuyor🥰
biroglanannesii1 3yasakadarsifirekran Tabiki de ederim evimde de ediyorum kendimde de ediyorum biraz uyum delisiyim çocuğum da da ediyorum çorapları bile uyumlu olmalı 😂
kitapkurdubebeninanasi 3yasakadarsifirekran kirliyse hemen değiştiririm yemek yedikten sonra bir damla gelsin bir yerine rahat edemem ama evde özellikle renk uyumu falan aramıyorum zaten pek giyinmeyi soyunmayi sevmez. Dışarı çıkacağımızda bile annecim siyah pantolonunu giyelim mi diyorum ‘bana şaygı duy annnnneeee’ diye bağırıyor🤣😒
3yasakadarsifirekran Arenimo Evet öyle valla benim annemde dikiş kursuna gitmiş kardeşlerine kendine hep kendisi kıyafet dikermiş annemin yarısı kadar olsam keşke 😒 Allah başımızdan eksik etmesinn iyi ki varlar💐💐
Deletedmom_58 3yasakadarsifirekran Tamam not alıyorum inşallah bakım yapmama da izin verir inatçı kecim 😆
Deletedmom_58 Arenimo inşallah canım o kadar ip aldım boş boş bekliyo beni. Neyse yarın bi model yapayım inşallah 😆