Deletedmom_68 Deletedmom_58 eşim giydirdi mi bana sinir basıyo zaten🤣eldivenleri aynı taksaymışım bari🫤herhalde elimin altında ne varsa onları geçirmişim üstüne gdhdhd
3yasakadarsifirekran Minigim38 Kustuğu dönemler öyleydi bizimde kıyafet kalmıyordu resmen o zamanlar😀
Lunaluu 3yasakadarsifirekran temiz olmasına dikkat ederim ama renk uyumu erkek olunca bana göre önemsiz oluyor. Zaten kot üstüne her renk gidiyor😅.
3yasakadarsifirekran Lunaluu Kota her renk gider tabi ama pembe eşofman üzerine kırmızı kazak giyilmez heralde😀😀
asrinhatasi 3yasakadarsifirekran her kıyafete uygun emzik askımız var öyle diyeyim. Gerçi emzik askısını dışarıda bebeğim yere düşürmesin diye takıyorum sadece. Ama evde biraz daha salaşız. Dışarıda da tam bir coolboy. 😎
3yasakadarsifirekran Emily37 kesinlikle , bende çok dikkat ediyorum çoraplarını mesela çok fazla desenli almam düz renk almaya çalışırım kıyafetine uydurabilmek için
Emily37 3yasakadarsifirekran bende öyleyim işte.Dışarıda giydiğim çoraplarım düz renktir evdekiler ayıcıklı çiçekli böcekli ama genede uyumludur.Allahtan eşimde uyumlu giyinmeyi seven bi adamda bu halimi yadırgamıyor🤲🤲
Bhr28 3yasakadarsifirekran ben çok takılmıyorum ama kıyafetine özen gösteririm . Zaten artık kendisi seçiyor 😅 3 yaşta öyle sorunlarımız oluyor. Hatta sabah benim işe giderken giydiğim kıyafete bile yorum yapıyor 😂
ipek2901 3yasakadarsifirekran biri dört yaşında biri daha bir aylik kızlarımın. İkisininde ev kıyafeti farklı dışarı giderken farklıdır. Bebekte olsa dışarı birine falan giderken üstünü değiştiririm
3yasakadarsifirekran Deletedmom_58 Kızın mı var maşallahh zaten bazı tokalar bantlar çok abartı hediye paketi gibi oluyor bebeler😀😀
Deletedmom_58 3yasakadarsifirekran evet canım. O kadar hevesle aldığım tokalar çekmeceyi süslüyor kafası yerine 🤣🤣
Bhr28 3yasakadarsifirekran kızlar böyle oluyor sanırım 😂 benim makyaj malzemeleri de ele geçti zaten , yakında diğer eşyalarda sanırım sıra 😂
Deletedmom_58 3yasakadarsifirekran yok demek ki zevk yok göze hitap yok 🤐🤦♀️ Ben hayatta yakistiramam öyle nasıl bir kafa yapısı var merak ettim. Sanatcı bu sanati icra ederken ne düşünmüş olabilir?🤣