Kızlar merhaba. 40 günlük bi bebeğim var yüz bölgesi kızarık sivilce şeklinde kırmızı kırmızı baya. Sadece yüzünde var. Depremden ötürü kendi annemin yanına geldim uzun zamandır burdayım annemde sağolsun devamlı örtüyor. 3-4 gün örttürmedim ama geçmedi yinede. Şampuan mı yapıyor acaba diyorum evde mustela kullanıyordum buraya gelince Dalin aldık acaba o mu diyorum her ihtimali düşünür oldum bilmiyorum çok kötü duruyor yüzü canım sıkıldı baya var mı önerileriniz yada bu konuyla alakalı tecrübeniz