Bebeğim doğduğundan beri emzik emmiyor, emziği standart emziklerden ve midesini bulandırıyor sanırım çünkü öğürücek gibi oluyo emziği verdiğimde. Sürekli olur olmadık yerlerde emmek istiyor tok olsa bile ve ben her yerde göğsümü açamıycağım için sıkıntı oluyo, önerebileceğiniz bir emzik yada olan emziği emmesini sağlayacak bir bilginiz var mı?