Bizde de var alerji şüphesi aşırı aşırı huzursuz geceleri kıvranmaktan uyuyamıyor aşırı gazlı vs, bi kaç gün diyet yaptım ama sütüm yeterli olmadığı için ve uyanıkken beni emmediği için mecbur mama vermek durumundayız ama alerji mamaları da asla içiremedik kaç kere denememize aromalandırmamıza rağmen ! Bu şekilde olunca bu sefer de açlıktan ağlama krizlerine girdi mecbur normal mama veriyoruz ben de diyeti bıraktım normal mamayı tükettiği için ,diyet yaptıkça sütüm iyice azaldı ne yapacağımı şaşırdım artık.Gerekirse aç durayım aylarca ama bebeğim düzelsin huzurlu olsun diğer bebekler gibi dışarıda rahat dolaşalım ağlama krizlerine girmesin çok isterdim ama olmuyor