Nurr17 evet ben üniversiteden evlenene yatta çocuğum olana kadar sütüm geldi dostinex kullandım kesildi sonra bıraktım yine geldi. Az damla damla değil baya tazikliydi. Hayır bir yere sevk etmediler beni düşmeseydi ilaç kullanınca beyin cerrahına yönlendireceklerdi ama düştüğü için hormonal deyip bi yere sevk etmediler. Acıbadem’e gidiyordum ben doktorum vücudun bebek istiyo senin diye dalga geçerdi 😂