Selam kızlar burada ilk postumu açıyorum sizlere birşey soracağım ilk gebeliğim olduğu için bir bilgim yok tecrübeli annelerimiz den tecrübe edinmek istiyorum kızlar inşallah cuma günü kızım 1 aylık olacak ve aşı olacağız bu bir aylık aşıda herhangi bir ateşlenme durumu veyahut başka bir durum yaşayanınız oldu mu acaba? Şimdiden teşekkürler 🥰