Eminekaranelisa benim bebeğim 8 günlüktü 17 seviyeydi sarılık 1 gece fototerapi aldı. 13.69la çıktık hastaneden. Bizim kan uyuşmazlığımız var bebeğimle. İkimizde pozitif olmamamıza rağmen o A ben 0 olduğum için. 32 günlüğüz ve hala devam ediyor ama düşmeye başladı. Korkma bol bol emzir. Bütün tahlillerini yaptırdık biz karaciğer enzimleri vs bir sıkıntı çıkmadı. Şimdi haftada bir götürüyorum kontrole. Emdiği sürece toparlar inşallah