Gündüzleri iki saatte bir besliyorum 9 dan sonra gece uykusuna yatırıyorum doktorumuz öyle söyledi kendisi uyanınca besleniyor 3.5 saatte bir uyanıyor zaten geceleri gündüzleri artık kendi uyanınca mı emzirsem çünkü biz uyandırınca çocuk çok huysuzlanıyo bidaha uykuya geçmek istemiyo siz nasıl yaptınız