Doktorumun bana söylediği bir bebek ya gazlıdır ya değildir. Bebeğin gazliysa yapacak bir şey yok ne yersen ye gazlı olacak o nedenle kendini onu yeme bunu yeme diye kısıtlama. Ben 2 aylıkken yemiştim bir şey olmadı. Bebekten bebeğe fark eder mi bilemiyorum. Az tadın bence sorun olmaz.